Így születtek meg az olyan kollekciók, mint a Catifa, a márka igazi bestsellere, amely ma már több változatban is kapható és amelyből kétmillió darabot adtak el világszerte és amelynek gyártása ma is megállás nélkül folyik; vagy a Kinesit, az irodai széksorozat, amely világító színeket visz az egyszínű munkakörnyezetekbe; vagy akár a Meety asztalok, amelyeket munkahelyi találkozókra terveztek, de alkalmasak otthoni használatra is.

Arper

Az Aston egy ergonomikus irodai szék, amely többféle magasságban kapható. Bár eredetileg az irodai térbe tervezték, kényelme miatt ez a szék könnyen illeszkedik számos különböző kontextusba. Négy vagy öt küllős talpazatú, forgatható és állítható dőlésszögű. A felhasználási céltól függően bőrből vagy szövetből és számtalan színben választható.


Az Arper története 1989-ben kezdődik, amikor Luigi Feltrin két fiával, Mauróval és Claudióval az egykor elsősorban bőrfeldolgozással foglalkozó kézműves vállalkozását irodai, otthoni és vendéglátóipari bútorgyártásra szakosodott nemzetközi vállalattá alakítja át. A darabok ismertetőjegye az erős design, amely soha nem túlzó, de mindig funkcionális a használat és a kényelem szempontjából. A Feltrinék gyártásának alapjául szolgáló koncepció hat kulcsfontosságú pontra vezethető vissza: az egyensúlyra, a családra, az intuícióra, a könnyedségre, a színre és a játékra. Továbbá az Arper minden egyes termékére gondosan ügyelnek a gyártási ciklus teljes hosszában, a projekttervezéstől kezdve egészen a várható környezeti hatásokig. A 90-es évek vége óta a gyártás felhagyott a bőrszékekre összpontosító, rendkívül ágazatspecifikus jellegévelés nyitott az ikonikus darabok felé, amelyek ma is jelen vannak a katalógusban, és amelyek olyan világszínvonalú művészek kézjegyét viselik, mint a Lievore Altherr Molina, Jean-Marie Massaud, Simon Pengelly és Ichiro Iwasaki. A vállalat ma különösen a közületi szektorra összpontosít, a különböző piaci szegmenseknek megfelelően diverzifikált/szerteágazó termeléssel, mindig szem előtt tartva azokat a pilléreket, amik minden alkotás alapját képzik: szín, rugalmasság, alkalmazkodóképesség, ergonomikus formák. Tizenegy bemutatóterem világszerte, kilencven országra kiterjedő forgalmazási hálózat és mintegy 250 alkalmazott teszi az Arper-t nemzetközi szinten egy magas presztízsű olasz vállalattá.
Az Arper termékek fenntartható tervezése
Az Arper minden egyes termékének alapgondolata, hogy az általa tervezett világ az a világ, amelyet elképel magának. Hogy hű maradjon ehhez az elkötelezettséghez, 2005-ben a vállalat létrehozott egy olyan ágat, amely kifejezetten a fenntarthatóságra ügyel, és ahol nem csak a gyártásra vonatkozó irányelveket és minőségi szabványokat határozzák meg, hanem a dolgozók számára mindig egészséges munkakörnyezetet. Ezt az elkötelezettséget számos tanúsítvány is bizonyítja, amelyek biztosítják az ügyfeleket és a munkavállalókat arról, hogy az erőfeszítések a helyes irányba mutatnak. Az Arper 2007 óta alkalmazza az életciklus-elemzést egyes kollekciói esetében. A cél a gyártás minden egyes lépésének megfigyelése, az anyagok kiválasztásától a darabok gyártásáig, a szállítástól a felhasználáson át az esetleges ártalmatlanításig. A kifinomultság a tervezésben is tükröződik, valamint abban az elvben, hogy a „jól sikerült” termék hosszabb élettartamú és az évek során megőrzi változatlan minőségét.