Minden történet kalapáccsal, fűrésszel és muskétával kezdődik, igaz?
Nos, talán nem minden történet, de a Miniforms-é biztosan.

Luigi Bardini tizennyolc évesen már erős karakterrel és saját elmével rendelkezett. A hatvanas évek a végéhez közeledtek Meoloban, egy diónyi nagyságú városban Velencétől északra, és miután választhatta, hogy virággyerek vagy vállalkozó lesz, Luiginak nem voltak kétségei. Vállalkozásba akart menni.
Mivel a pénz nem terem a fán, elkezdett alapanyagokat árulni a helyi iparnak, és hogy hitelt adjon, ahol kell, nagyon jól tette. Mindössze két év értékesítőként (dzseki, nyakkendő és aktatáska) eltöltött idő után úgy döntött, hogy a kapcsokról fabútorokra vált, és két partner segítségével gyárat alapított. A családoknak bútorokra volt szükségük. Ilyen egyszerű!
Az INVETA hármasban indult, de két hónap múlva új nevet és egyetlen tulajdonost kapott. Luigi lett a Miniforms elméje. A következő harminc évben mindenféle történt. Az első New York-i alkalomtól az első sikertelen termékig, az első nagy sikerig. Az új évszázad kezdetére a Miniforms bútorkiegészítőket gyártott Olaszország és a világ számára.
2009-ben Luigi átadta a céget fiainak, Alessandronak, Matteónak és Mariónak. Ezen a ponton néhány dolog megváltozott. Fiatal tervezőket választottak, a befektetéseket megmozgatták, a formák kerekebbek lettek, a termék ikonikus és avantgárd, de mindenekelőtt színes lett. Megőrültél, zöld szék…? – kérdezte tőlünk a könyvelőnk.

Valójában a Miniforms mindig is szerette a színeket, de óvatosan használta. Ijesztő volt. De a félelmekkel szembe kell nézni, így először az erős színekkel ismerkedtek meg, a merész, dús színekkel, mint a sárga, piros és zöld. Kezdetben furcsa volt egy ilyen élénk ülés! Aztán megbarátkoztak a színekkel, magabiztosabbak lettek, és elkezdtek kísérletezni egy szélesebb, különböző árnyalatokkal teli palettával. Innentől kezdve fejlesztették ki azt a szellős, mégis előkelő nyelvezetet, amely tele van jellegzetesen elegáns és váratlan formákkal, amely közös nevező minden termékükben.


Mint minden átalakulás, a márka felépítése is időt vesz igénybe.

Inkább kerülik a címkéket, mert végső soron csak azt csinálják, amit szeretnek, és büszkén teszik. Ha ragaszkodnak a hagyományokhoz, az nem azért van, mert divatosak, hanem azért, mert ezen a vidéken és ilyen módon nőttek fel.

Bár a kontextus változhat, a lényeg ugyanaz marad. Élvezni a kívánt termékek ajánlását.

Lépj velünk kapcsolatba!

    Név *
    E-mail *

    Thank You!

    Our manager will contact you shortly!

    Írj nekünk!