A Saba-t 1987-ben alapították Padua közelében, Olaszországban, és mindig is a lakáskultúra tervezésére összpontosítottak. Egyedi, nőies márka, amely az iparágban az egyik ritka példa, mivel női vállalkozó vezeti, aki kreatív víziójával és esztétikai érzékenységével alakította a cég sikerét.

Saba Italia

A Saba filozófiája három alapértékre épül: a szabadságra, amely a rugalmas formák keresését ösztönzi; a költészetre, amely a formák és színek harmóniájában jelenik meg; és az emlékezetre, amely biztosítja, hogy a termékek időtállóak legyenek, tartós, minőségi anyagokkal a kényelem tökéletesítése érdekében. "A személyes lakáskörnyezet" több, mint egy szlogen, egy olyan szemlélet, amely irányítja a Saba vállalkozói kalandját. Kollekcióik, bár limitáltak, idővel értéknövekedést mutatnak, és megerősítik a márka identitását.

A Saba számára minden tárgynak jelentése van. Bútorain keresztül az élet és a létezés eszméit fejezik ki. Formáikat a szabadság jellemzi, rugalmasak, alkalmazkodnak az élet változó igényeihez. Olyanok, mint egy szerelmi történet, darabjaik egyszerű, emberi gesztusok révén új kreatív élményeket hívnak elő a pihenésről. Kedveltek, mert képesek átalakítani a tereket és alkalmazkodni, időtlen kapcsolatokat építve a vásárlókkal, mindezt a márka fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban.

A Saba elkötelezett az inkluzivitás és sokszínűség mellett, ilyen partnerkapcsolat például az Antonio Marras-szal való együttműködés, amely a kultúra és kreativitás művészi összefonódását képviseli. A márka ismert arról, hogy formákat és színeket költészettel kombinál, és gondosan választja ki a magas minőségű szöveteket, hogy érzéki élményeket hozzon létre a színek és a formák harmóniájában.


Minden darab személyre szabható, lehetőséget biztosítva a vásárlóknak, hogy a textíliák és esztétikai elemek között válasszanak. A Saba minden stílust szépnek talál, és azt könnyedén és vidáman értelmezi.
Lépj velünk kapcsolatba!
