Scroll to the top

 

IRODAVEZETŐ - ÜGYINTÉZŐ

 

A Basic Collection Kft. a HoReCa szektorban 13 éve a piacon jelentős szerepet betöltő - nemzetközi design márkákat, beltéri és kültéri közületi bútorokat forgalmazó cég. A közületi piacon építészekkel, belsőépítészekkel, valamint ingatlanfejlesztőkkel és kivitelezőkkel van szoros együttműködésben. A megrendelői főként olyan nemzetközi és sikeres hazai vállalkozások, továbbá prémium egyéni vásárlók, ahol a design mellett a szakszerű kiszolgálás és a hosszú távú jó kapcsolat, a minőség és igényesség is fontos.

 

Ezen célok eléréséhez új showroomunkba keresünk profi – IRODAVEZETŐ - ÜGYINTÉZŐT

 

 FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:

 

  • Általános adminisztrációs és asszisztensi feladatok

  • Napi operatív működés támogatása

  • Klasszikus back office feladatok

  • Rendszergazdával való kapcsolattartás és az informatikai igények kezelése

  • Showroom és egyéb ingatlanok karbantartása, üzemeltetése

  • Szerződések kezelése

  • HR hirdetés feladásokról való gondoskodás és interjúk szervezése

 

AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:

 

  • Multitasking személyiség

  • Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő, szervező készség

  • Nyílt, kommunikatív hozzáállás 

  • Magas fokú excel és outlook kezelés

  • Gyors, rendszerező gondolkodás

  • 3-5 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

  • Aktív angol nyelvtudás írásban és szóban

 

AMIT KÍNÁLUNK:

 

  • Attraktív, vadonatúj, munkakörnyezet az V. kerület design negyedében

  • Versenyképes fizetés

  • Fiatal, dinamikus csapat

  • Hosszú távú munkalehetőség

  • Akár azonnali kezdés (munkaidő H-P 9-18-ig, 1 óra szabad)

 

SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:

 

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

 

SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:

 

  • Angol - középfok

 

MUNKAVÉGZÉS HELYE:

 

Budapest, 1054, Budapest, Aulich u 4-6.

 

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet szakmai önéletrajzodat várjuk magyar és angol nyelven a hr@basiccollection.hu email címünkre