A Basic Collection Kft. fiatal és dinamikusan fejlődő, bútorkereskedelemmel és tértervezéssel foglalkozó cég. Irodaházak, hotelek, éttermek, bevásárlóközpontok, közösségi terek, valamint egyéni vásárlók részére nyújtunk szolgáltatásokat Magyarországon és Európában.
FELADATOK:
megrendelési folyamatok teljes körű koordinálása
biztosítja az áruk határidőre történő beérkezését
szoros együttműködés az értékesítő kollégákkal
az értékesítés részéről érkező megrendelések feldolgozása
kapcsolattartás külföldi/magyar beszállítókkal – ajánlatok kérése
beszerzési rendelések leadása a külföldi és belföldi beszállítók részére, a folyamat teljes körű koordinálása és nyomon követése
folyamatos kapcsolattartás az ügyfelekkel
vevői rendelések rögzítése, nyomon követése SAP rendszerben, vevői rendelések teljes körű ügyintézése, ehhez kapcsolódó adminisztráció és jelentések készítése
vevői kiszállítások megszervezése szállítmányozó kollégákkal az ügyfél igénye szerint
vevői reklamáció kezelése – kapcsolattartás a vevővel és a gyártóval
helyszíni szerelések szervezése a vevővel előre egyeztetett feltételekkel
több hazai project egyszerre történő kezelése, folyamatok státuszának folyamatos frissítése
MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK FELTÉTELEI:
beszerzés területén szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat
vállalati irányítási rendszer ismerete
tárgyalóképes angol nyelvismeret (szóban és írásban)
számítástechnikai ismeretek (SAP, MS Office: Word, Excel)
proaktív gondolkodásmód
jó priorizálási készség
részletekre ügyelő (alapos, precíz, pontos)
önálló munkavégzés
hosszú távon kíván elköteleződni
ELŐNY:
SAP vállalat irányítási rendszer ismerete
hasonló területen szerzett munkatapasztalat
AMIT KÍNÁLUNK:
modern, barátságos munkakörnyezet
hosszú távú karrierlehetőség
dinamikusan növekvő elismert nemzetközi cég
rugalmas, fiatalos csapat
SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:
Angol - Felsőfok/tárgyalóképes szint
Jelentkezés módja: angol és magyar nyelvű Önéletrajz küldése a fizetési igény megjelölésével a marketing@basiccollection.hu e-mail címre.