A Basic Collection Kft. dinamikusan fejlődő, bútorkereskedelemmel és tértervezéssel foglalkozó cég. Irodaházak, hotelek, éttermek, bevásárlóközpontok, közösségi terek, valamint egyéni vásárlók részére nyújtunk szolgáltatásokat Magyarországon és Európában.
FELADATOK:
Vevői rendelések rögzítése SAP rendszerben, vevői rendelések teljes körű ügyintézése, ehhez kapcsolódó adminisztráció és jelentések készítése
Beszerzési rendelések leadása a beszállítók részére, ezek nyomon követése
Vevői kiszállítások megszervezése szállítmányozó kollégákkal és ügyfelekkel
Vevői reklamáció kezelése – kapcsolattartás a vevővel és a gyártóval
Szállítmányozással kapcsolatos adminisztráció elvégzése és rögzítése a cég vállalatirányítási rendszerében (SAP Business one)
MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉNEK FELTÉTELEI:
beszerzési területén szerzett minimum 3-5 éves tapasztalat
erős középfok angolnyelv-tudás szóban írásban egyaránt
gyors, rendszerező gondolkodás
vállalati irányítási rendszer ismerete
önálló munkavégzés
rátermettség, jó problémamegoldó képesség
jó kommunikációs és tárgyalókészség
felhasználói szintű számítógépes ismeretek
rugalmasság
ügyfélközpontúság
precizitás
csapatjátékos
ELŐNY:
SAP business one vállalat irányítási rendszer ismerete
EU és EU-n kívüli export-import ismerete
Bútoripari ismeretek
Horeca tapasztalatok
AMIT KÍNÁLUNK:
Versenyképes jövedelem, stabil céges háttér
Reggeli lehetőség a cégben
Csapatépítő trainingek
Dinamikusan növekvő elismert cég és egy kreatív csapat
Hosszú távú munkalehetőség
Határozatlan idejű munkaviszony
Azonnali kezdési lehetőség
ÁLLÁS, MUNKA TERÜLETE(I):
Szállítás, Beszerzés, Logisztika
Anyaggazdálkodás, Beszerzés
Projektmenedzsment
Szállítmányozó
Teljes munkaidő
SZÜKSÉGES TAPASZTALAT:
minimum 3 -5 év szakmai tapasztalat
SZÜKSÉGES NYELVTUDÁS:
Angol – erős középfok szint
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
Budapest V. kerület
Jelentkezés módja: angol és magyar nyelvű Önéletrajz küldése a fizetési igény megjelölésével a hr@basiccollection.hu e-mail címre.